Tina Frøstrup

Portræt af Tina

Jeg hedder Tina Frøstrup og er født i 1980. Jeg er en stabil, glad og smilende person.

Jeg bor sammen med min yngste datter Mathilde (født 2004) og har derudover også Julie (født 2001)

Jeg har været ansat som dagplejer siden juni 2006. (2006-2017 i Gribskov kommune, og fra 1.8 2017 i Haderslev kommune)

Vi bor Skinkelsvej 33. Vores hjem er røgfrit, både til hverdag og i weekenden.

Jeg har fulgt alle relevante kurser og temadage, som Dagplejen tilbyder. Og jeg blev i 2017 re-certificeret som DGI-dagplejer.

Vi bor i et hus, hvor vi har indrettet os således, at vi kan lege overalt (næsten). Vi har et separat værelse til dagplejebørnene, men bruger det meste af huset. Udenfor har vi en dejlig stor, lukket, have med bl.a. sandkasse, rutsjebane og diverse køretøjer.

Vi er ude så tit vejret tillader det, enten i haven, på besøg hos kollegaer, på tur (f.eks. skoven, damparken osv.), eller bare på gåtur lige i nærheden.

Hver onsdag er vi i legestuen.

En typisk dag kunne f.eks. se sådan ud:

Vi har en stille og rolig morgenstund, hvor børnene møder ind og evt. spiser morgenmad.

Ca. kl. 9.00 får vi et lille mellemmåltid og indtil kl. 11.00 er vi aktive, hvor vi tager på tur, går på besøg, får besøg, laver forskellige aktiviteter osv.

Mellem kl. 11.00-11.30 spiser vi frokost og herefter er det tid til en middagslur.

Omkring kl. 14.30 spiser vi frugt og leger indtil børnene bliver hentet.

Hos mig er tryghed det vigtigste, og børnene vil være i centrum i en aktiv og spændende hverdag, hvor vi sørger for at arbejde med de 6 læreplanstemaer ( Barnets alsidige personlige udvikling, sociale kompetencer, sprog, krop og bevægelse, natur og naturfænomener, kulturelle udtryksformer og værdier). Men da det er lige så vigtigt, at I føler jer trygge, lægger jeg vægt på et godt samarbejde med åben og ærlig dialog.

Tina